KAJ SO MARKETINŠKI MODULI?

Marketinški moduli so orodja, s katerimi izboljšamo, povečamo in pregleduemo oglase. Preko teh orodij prav tako lažje vidimo, kje se obiskovalci nahajajo, na kateri podstrani so in kdaj zapustijo spletno stran. S pomočjo le teh lažje priredimo spletno stran, da zmanjšamo odstotek zapustitve.

Delimo jih na dva večja.

Google Analytics

Google Analytics je orodje, ki vam pomaga razumeti kaj uporabniki počnejo na vaši spletni strani in kako so do vaše spletne strani sploh prišli. Spremlja vse kanale hkrati in ocenjuje obiskovalce, ki pridejo iz brskalnika in socialnih omrežij. Omogoča vam analizo podatkov in nam pomaga razumeti  stranke.

Facebook Pixel

Facebook pixel je analitično orodje, s katerim merimo učinkovitost vašega Facebook oglaševanja. S tehničnega vidika deluje na podoben princip kot Google Analytics. Namreč gre za delček kode, ki jo moramo vstaviti v izvorno kodo vaše spletne strani. S tem dejanjem lahko pričnemo spremljati interakcije vsakega obiskovalca za tem, ko ta klikne vaš oglas. Pixel namreč vsako aktivnost poroča facebooku in s tem tudi vam. Več konverzij kot se zgodi, bolje facebook pozna uporabnike, zato tudi lažje samostojno optimizira oglase.